duminică, 26 septembrie 2010

Dorinti Ascunse

Eu, ma reneg de mine insumi
De viata cea abstracta
Si imi soptesc ganduri funeste
Si-ncep sa imi displaca;
Poeme scrise-n violet, pe pagina galbuie
Si versuri, stiu iar ma repet, miroasa a lamaie

Eu vreau un calm perfid in lume
Si toti sa taca anonim
Eu vreau ca soarele sa tina umbra
Si Luna sa ne-mbratiseze doar sublim
Sa fie iarna cald iar gerul sa ne-nmoaie
Sa fie vara frig sa simt margaritare

Eu vreau sa ma-ntelegi si tu
Neinteles ca pana acum
Sa simt cum vantul scrijeleste
In calea-i chipu-mi bland

Eu vreau sa fiu un anonim , original si unic
Sa ma confund doar cu pustiul
Sa nu-nteleg vreun cantec.
Sa simt cum dragostea-i un dar
Iar eu copil, sa-l capat
Si cand la cer eu voi privi
Sa planga lumea toata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu